Strona główna / O nas / Recepcja

Recepcja

recepcja

  
RECEPCJA

Recepcja to ważne miejsce w DentiMedical. To tu nasi pacjenci pierwszy raz spotykają się z naszymi recepcjonistkami, tu umawiają terminy kolejnych wizyt, wyjaśniają wszelakie sprawy. Jest to miejsce, w którym uzyskacie Państwo wyczerpujące informacje dotyczące świadczonych przez nas usług i zasad funkcjonowania DentiMedical. Nad wszystkimi czekającymi na zabieg czuwają nasze zawsze chętne do pomocy recepcjonistki.

Szanując czas naszych klientów i dbając o ich zadowolenie, planujemy terminy wizyt na konkretną godzinę. Kompetentna recepcjonistka dopomoże w podjęciu decyzji, który z lekarzy DentiMedical będzie najbardziej odpowiednim specjalistą w sprawach konkretnego problemu stomatologicznego. 

Rezerwację w DentiMedical można  przeprowadzić telefonicznie, e-mailem, formularzem kontaktowym lub osobiście. Zawsze, na dzień przed umówionym terminem, wizytę potwierdzamy sms-em. W przypadku zmiany Państwa planów dotyczących zarezerwowanej wizyty bardzo prosimy, ze względu na organizację czasu pracy, aby jak najszybciej powiadomić nas o tym fakcie. Ułatwia nam to sprawne zaplanowanie kolejnego terminu spotkania.

Dokładamy wszelkich starań, aby Państwa wizyta rozpoczęła się punktualnie. Jednakże ze względu na dokładność i specyfikę wykonywanych zbiegów zdarza się, że mogą powstać niewielkie opóźnienia. W takich wypadkach, szanując czas naszych pacjentów, informujemy o zajściu takiego zdarzenia telefonicznie.

W recepcji można uzyskać również informację o cenach specjalistycznych konsultacji lekarskich, badań diagnostycznych i zabiegów. Najbardziej wyczerpujących informacji o przewidywanym koszcie zabiegu udzieli pacjentowi lekarz prowadzący. Tylko wysokiej klasy specjalista, znający dokładnie problem medyczny i stomatologiczny swojego pacjenta w oparciu o wiedzę i doświadczenie może rekomendować optymalny sposób leczenia.              

W DentiMedical każdego pacjenta traktujemy indywidualnie, dlatego leczenie stomatologiczne i jego koszt jest również kwestią indywidualną. Cena za leczenie zależy od bardzo wielu czynników, między innymi od problemu, z którym zgłasza się pacjent, od stopnia zniszczenia zęba lub zębów, rodzaju materiału wykorzystywanego podczas leczenia oraz od metody i zaawansowania technologii, którą zastosowano w trakcie terapii.

Aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje na temat kosztów zapraszamy do DentiMedical na konsultacje. 

 


Rejestracja telefoniczna DentiMedical

Zapraszamy do rejestracji telefonicznej pod numerami telefonów:

+48 692 33 40 00    lub    +48 18 26 82 885

 

Na dzień przed wyznaczonym terminem wizyty nasza recepcjonistka potwierdza sms-em zaplanowaną wizytę. Gdyby jednak Państwa plany uległy zmianie prosimy o jak najszybsze poinformowanie o tym recepcji pod wyżej podanymi numerami telefonów.

Podczas rozmowy rejestracyjnej recepcjonistka poprosi o wstępne określenie celu wizyty: ból zęba, kolejna wizyta leczenia, leczenie pod mikroskopem, implanty, usunięcie zęba, leczenie dzieci, leczenie ortodontyczne, wybielanie zębów.

 

 
Rejestracja on-line DentiMedical

Zapraszamy również do skorzystania z naszej rejestracji on-line. Po otrzymaniu od Państwa formularza kontaktowego  recepcjonistka oddzwoni do Państwa w celu ustalenia terminu wizyty.

 


Rejestracja DentiMedical w nagłych przypadkach 

Gdy ząb zaczyna boleć lub uległ złamaniu nie można czekać. Trzeba zgłosić się do dentysty najszybciej jak to możliwe.

Odkładanie wizyty z nadzieją, że minie, może doprowadzić do sytuacji, w której ząb, który dzisiaj tylko boli, wkrótce może stać się przyczyną większych problemów - ropnia, obrzęku i zdecydowanie większych dolegliwości bólowych.

Zespół DentiMedical jest gotowy na przyjmowanie pacjentów w nagłych przypadkach. Konieczne jest jednak telefoniczne ustalenie konkretnego terminu wizyty. W związku z faktem, że DentiMedical prowadzi planowe leczenie pacjentów, w sytuacjach nagłych czas oczekiwania na wizytę może wynieść maksymalnie kilka godzin. W każdej chwili pacjenci mogą jednak otrzymać w DentiMedical znieczulenie uśmierzające ból tak, aby do minimum zmniejszyć niedogodności związane z oczekiwaniem na wizytę.

W nagłych wypadkach prosimy o zgłaszanie się niezwłocznie po wystąpieniu objawów bólowych, ale nie później niż 1,5 godziny przed zamknięciem DentiMedical. KONTAKT

Pierwsza wizyta w nagłych przypadkach ma na celu likwidację bólu, poprzez odpowiednie zdiagnozowanie i zaopatrzenie „chorego i bolącego" zęba. Następnie pacjent umawiany jest na właściwy zabieg. Procedura taka obowiązuje szczególnie w przypadku, gdy konieczne jest leczenie kanałowe lub poważniejszy zabieg chirurgiczny, np. chirurgiczne usunięcie zęba.




ZADZWOŃ I UMÓW SIĘ NA KONSULTACJĘ
tel. 18 26 82 885


Powrót do strony głównej


Wstecz
Mikroskopowe leczenie kanałowe zębów

Już nie musisz usuwać zęba jeżeli boli, wykonujemy mikroskopowe leczenie kanałowe zębów, aby uratować je przed usunięciem...

Więcej

Specjalistyczne rekonstrukcje uśmiechu

Od dawna myślisz czy można przywrócić lub zmienić swój uśmiech, sprawdź, jest to możliwe...

Więcej

Ortodoncja zębów bez ekstrakcji

Czy zawsze marzyłeś o równych zębach, a pewnie myślałeś że już nic nie można zrobić, przekonaj się że możesz...

Więcej

Specjalistyczne leczenie implantologiczne

Brakuje Ci zęba a może kilku, słyszałeś o implantach ale do końca nie wiesz co to jest, umów się na konsultację...

Więcej

2010-2017 © Copyright DentiMedical
Design: Grupa 3